Monday, August 30, 2010

I HATE WHEN....dot dot dot...


Selamat hari merdeka!!!!
masa hari merdeka nie la, ada je benda yang terjadi. Aleh2 pulak ada orang tipu efa. arghhhh. Efa paling pantang dengan orang penipu. efa memang takkan maafkan la. kalu nak maaf pun depends la. hurm. hati nie dah betul2x terluka dah. opss. macam betul2 kesedihan je, bukan geram, bukan benci, tapi sakit. wahh..


Korang rasa korang pernah tak jadi penipu??
mustahil la tak pernah kan. bak kata orang tipu sunat. pergh, efa paling pantang dengar orang kata macam nie. aleh2 nak tipu sunat. walaupun efa pernah menipu gak, tapi efa takkan tipu dengan orang yang efa betul2 percaya. huhuhu. kita ni manusia biasa, tak lari dari melakukan kesalahan. tapi kalau dah pernah buat tue, belajar lah dari kesilapan lampau ye. jangan la semakin menjadi2.

korang mesti pernah berbohong or menipu (yang seangkatan dengan nya) kan..huhuhu...salunya pasal ape?



2 comments:

d_tieah said...

Tipu sunat tu harus..
Hehe..
Tapi xde la sampai nak tipu sana sini ye..
~ngeeeee.. =p

E.d.Y said...

kurangkan bercakap, pasti kurang menipu...huhu

biasa menipu untuk kepentingan diri je

duit poket

Related Posts with Thumbnails