Thursday, August 5, 2010

Cuba Try Test

Percubaan percubaan...

huhuhu...efa teringin lak nak pakai inner yang berlayer2 tue. mana tak nya, semua orang dah lama pakai inner cam nie, tapi efa lak baru2 nak mencuba katakan. entahlah, mungkin efa belum ada keyakinan lagi kot. ahahah...bak kata lecture efa kan, inner kek lapis. auuuuww...

sebelum nie bukan efa tak nak pakai pun. segan lak tau sebab nampak sangat kebulatan kepala efa yang gedapak besoq nie. dah berhelai2 jenis inner yang efa beli, tapi pakainya entah bila la pulak. efa akan pakai inner bila ada satu kelas je ari tue.

so apa komen korang?? ok ke tak ok...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Percubaan pertama

Percubaan kedua



5 comments:

Inang said...

efa.. boleh je la..
biar nmpak bulat...
perasaan diri sendiri je tue..
actually, inang tgk ok jer..

n_n same kes dgn inang, beli blambak2 tapi nak pakai malu plak.. hihi

e F a said...

tue la kan....orang kata nak tau ok ke tak, nak kena tny pendapat orang...
inang, kta kena yakin nak pki....huhuhu..
wah, efa lak nak nasihat nie...:))

E.d.Y said...

ok la tu!!

(cakap ikut intonasi saida..kaka siti)

nabilah_2908 said...

nampak ok jer..

tp tkpernh beli lak...rasa mcm rimas jer inner tu melekt kt dahi..(^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
YASSIN UNTUK SI PEROKOK

Hamzah Ian said...

wa~~ kiutnye die ni.. nice blog too

duit poket

Related Posts with Thumbnails