Thursday, October 28, 2010

segalanya sudah tiada

hilang tanpanya...

aku berharap Allah akan kuatkan diri aku setiap waktu agar aku tak melakukan kelakuan yang diluar batasan...
setiap langkah ku rasa macam dah tak ada erti nya lagi....
sekian lama aku menabur baja di pohonan itu, akhirnya terkulai ke tanah....
aku bisa berbicara, bisa ketawa, tapi tak siapa akan mengerti apa yang tersirat dan tersurat...
aliran tangisan sudah menjadi aliran sungai yang tanpa henti nya...
aku memohon padaNya, berikan aku seribu kesabaran, seribu kebahagiaan dari apa yang telah terjadi....
pemergian kasih mu, kutangisi...kenangan kita sentiasa termetri di hati ku untuk selamanya...
pelbagai dugaan dan cobaan ku tempuhi bersamamu hanyalah sia2...
pergilah pada nya, pergilah....aku redha dengan ketentuanNya....


p/s maaf entri kali nie lebih kepada luahan hati sebenar penulis....:((

1 comment:

Miss AZ said...

kenapa ni efa?? jgn sedih2 yea..

duit poket

Related Posts with Thumbnails