Wednesday, October 13, 2010

kemeriahan open house d uitm

walaupun bulan syawal dah lepas...kitaorang d puncak alam sempat lagi menyambut rumah terbuka hari raya aidilfitri yang berlangsung minggu lepas punya lepas...ehehehe...hari kedua terakhir pada bulan syawal... majlis yang d rasmikan lagi oleh VC UiTM...

sepatutnya kitaorang ada kelas pada hari tersebut, tapi alangkah malangnya kelas terpaksa d batalkan kerana ingin tenaga kami diperlukan untuk menjayakan majlis nie lagi. pada hari kejadian setiap fakulti akan menghantar wakil bagi menyediakan satu booth masakan...
fakulti kami lak telah menyediakan makanan bubur, macam2 bubur ada,
bubur kacang merah, bubur jagung, pengat pisang, bubur cha cha...memang sedappp ooo...

kitaorang kat dalam kelas tue akan dibahagikan kepada dua, satu grup akan masak, satu lagi akan hiaskan booth, hari tue gak ada plak pertandingan booth mana yang tercantik...alamakkk...kitaorang tak tau lak ada bab2 pertandingan nie, so kitaorang buatlah ala kadar, setakat yang termampu...huhuu...

dengan kadar yang agak2 segera itu, kami siapkan jugak booth kami itu...walaupun tak menang tapi gembira dan enjoyyy!!!!!



menarik kan kek nie....1 MALAYSIA....UiTM dihatiku....




inilah booth kami, ala kadar je kan...hurm...setakat yang termampu je...




VC UiTM...berkunjung d booth kami....




hiasan yang menjadi tarikan....



fruit craving by my fren, azad....cantik kan...sangat berbakat...boleh di asah lagi....eheheh



tidak tertinggal, kami pun nak gak posing kat sini....




duduk la, baru nampak sopan..eheheh..




nie lak kat booth HEP, tema mix ngan india lak....cantik kan??? sangat kreatif kan???



tadaaaa....nie la pemenang nya....dari fakulti TEKA (uitm puncak perdana)...wah, tahniah2!!! siap bawa rumah lak tue, nie dah mengalahkan tuan rumah sendiri (uitm puncak alam)
tapi tak kisah la, dorang mesti dah ada prop nie kat fakulti dorang...huhuhuh...




tak lupa lak ngan dorang nie....nak jugak bergambar ye...




p/s: korang masih lagi attend rumah terbuka ke??? mesti dah tak ada kan?? hurmm...tinggal nak tunggu hari raya haji lagi....
tapi efa tak dapat balik kampung.....sedihh~~~

4 comments:

Amirrah Zawani said...

comel la kek tu.. korg yg buat kah?
azad pandai jgk eyh buat fruit carving.. masa dip x sedar pulak kemampuan dia...

e F a said...

tak la, kek tu dari fakulti lain...bukan kitaorg watkn...
eheheh, diam2 ubi berisi si azad tue

nabilah_2908 said...

hmm...rumah terbuka mmg dh tkde...tp kenduri kahwin bnyk la...hehe.. ;)

sama mcm adik sy...dia tk dpt balik raya haji ni..final xm.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CREAM PUFF - PART 2

alinac lover said...

wooo..follow ek~

jemput join GA yong~

duit poket

Related Posts with Thumbnails