Wednesday, September 29, 2010

DiGi iPhone 4 Real


Kali nie, hot topic!!!!!!
Kalau dah ada iPhone 4, kita mesti ada talian komunikasi untuk telefon kita...
so dah tak perlu nak pening2 kepala nak pilih talian mana yang sesuai...
sebab ada satu talian yang paling menarik perhatian efa kat sini....

apakah ia???? meh kita tengok
. . . . .

iDigi Plan!!!!!
itulah yang kita cari apa yang best sangat ngan pelan nie????



1. iGET SAVINGS
TAWARAN YANG RENDAH & MURAH, hanya dengan RM58 sebulan


iDigi Plan menawarkan kadar yang terendah. jadi buat apa kita nak memilih talian lain sekiranya Digi sudah cukup memenuhi kesemua pakej yang kita hendak. Kadar yang terendah sememangnya menjadi keutamaan bagi sebilangan pelanggan seperti saya nie.


2. iGET MORE
FREE CALLS, SMS, & MMS to local networks


apa yang lagi hebat kalau kita dapat panggilan percuma?? wah...sangat kagum sambil terkebil2 mata melihat.. huhuhu...sungguh tak sangka kan??
kita dapat buat panggilan dengan kadar yang murah sekali...
bila tengok pelan kat atas tue, kita dapat buat panggilan kepada keluarga dan rakan2 pada kadar yang terendah. jadi, tak perlu risau lagi nak membuat panggilan dan berbual panjang kan???



3. iGET UNLIMITED
FREE UNLIMITED INTERNET, no extra charges


apa yang lebih penting bagi kita semasa melayari internet??? semestinya melayari tanpa had kan!!!! yess, sememangnya. kita boleh melayari pada bila2 masa tanpa had masa. kita tak perlu bimbang kerana kita tak perlu bayar apa2 sekiranya kita telah melebihi quota kerana kita masih boleh menggunakannya walaupun dah lebih monthly quota. tapi kena ingat tau, kelajuan untuk internet akan menurun sebanyak 128Kbps selepas dah lebih kuota bulanan pelan yang kita pilih.


4. Upgrade iDigi Plan

sekiranya kita rasa pelan yang kita pilih tue tak cukup, apa kata tukar je ke pelan yang lain. kan senang???
tapi kena ingat, selepas 90 hari pengguna pelan yang pertama tue tau...
ada banyak cara nak tukar pelan nie. nak tau lebih lanjut, click sini
tapi bila dah upgrade, tak dapat dah nak downgrade lak...hhuhuhu


dengan plan digi yang dah sangat hebat nie. apa lagi nak pening2 kepala lagi kan???

DIGI, ALWAYS THE SMARTEST CHOICE!!!!!


1 comment:

E.d.Y said...

apsal la xde feel dgn iphone...padahal semua org sibuk pasal iphone

duit poket

Related Posts with Thumbnails