Tuesday, July 19, 2011

Kucing di telan Ular, Ular di makan MANUSIA!!!!


RIMO, my little orenish cat. Kucing kesayangan efa ni telah di baham oleh ULAR SAWA pada pagi Subuh 26 June yang lepas. Kehilangan kucing efa ni telah menyebabkan semua kucing efa kena trauma, seriously tau!!! sebab kucing pun boleh kena penyakit trauma tau, efa pun baru tahu. Bilangan kucing efa yang dah hampir nak 30 ekor, semakin berkurang sekarang. Sedihhh nyee~~ Sekor demi sekor dah mati. alaaaa~~~


HAH! ULAR SAWA tu berjaya ditangkap. Ayah efa jumpa Ular ini kat luar pagar rumah kami yang sedang kekenyangan. Ayah efa sempat potong hujung ekornya aje, lepas tu, ayah efa dah tak berani dah. Then barulah datang lelaki berbaju hijau dengan beraninya nak menangkap ular ni. Nak di buat lauk tengahari kot. Masa ni, Ular dah kekenyangan, so dia agak kurang aktiflah. 

nampak tak perut ular sawa tu macam boyot semacam, huh  ada RIMO didalamnya. Masa ambik picture ni efa tak nampak sangat sebab efa di veranda umah, nak turun tak berani, tengok dari jauh je la.

Bila dah tahu yang RIMO yang ditelan, sedih yang amat. nangis efaaaa~~~~ 

Pemberian ULAR SAWA kepada seorang yang kat motorsikal tue ha, efa perasan yang lelaki tu baru je lepas beli sayur2n, alamatnya ular itu akan di buat lauk tengahari la ye!!!! 




p/s: Cuba korang bayangkan masa lelaki tue belah perut ULAR SAWA, mesti jumpa RIMO kannn!!!! haaaaaiyaahhhh, piluuu~~

12 comments:

Amirrah Zawani said...

sedihnya kucing kena baham dgn ular.. sian rimo =(

tASTy p0p said...

besttt!!! kompom ny kenyang epah...

Apel D. Doragon said...

circle of life... sabarla efa

*Vivilicious* said...

rimo..nama pusak kmk eh..RIP RIMO ktk..huhuhu

AmirFX said...

Aihh.. O tedah.. Baox jak palaknya.. Mati on the spot ular ya..

Dea said...

macam2.. huhu

fLo said...

aih tedah...jgn soh pusak ktk kua umah...abis d mkn lak..huhuhu

L@dyKichiMachiko said...

huhuhu...sedih kmk baca entry tok. tedah juak RIMO ktk ya.dahla mukanya cute ada jak. sedihh,jgn soh pusak ktk ngelayo gik.uhukss T_T

hardy boy said...

kesiannyer, bykkan bersabar yer...

RaMa-RaMa Fareeza said...

ooo tedah mek takut nar juak eh dengn benatang nama ular tok..bahaya juak owh

ciK LyndaWawa igUana said...

sian na ngan rimo eh..nway..selamat berpuasa..=]

Anonymous said...

sayang rimo (nangis aku sampai sesak nafas walaupun aku lelaki - aku syg sgt kat kucing dan benci ular)

circle of life kepala bana ular tu..kalau jumpa dgn aku memang putus hancur kepala dia.

duit poket

Related Posts with Thumbnails