Sunday, July 11, 2010

seminggu d puncak alam

setelah hampir dua bulan beristirehat, puas ronda2 di kampung halaman, sekarang tiba masa kembali untuk berjuang. huhu. bunyi macam nak pegi berperang pulak. ehehe. efa dah masuk sem baru minggu lepas. dan 1 minggu dah duduk rumah sewa, waaa. sengsara nya la. hukhukhuk. dalam 1 minggu nie, kitaorang ada 2 kelas je, yang lain nya, lecture tak masuk. hepi giler rasanya, tapi macam rugi lak mai awal2. kalu tak mesti efa dah pergi rainforest hari nie. sediihhh nya tak dapat pergi la. efa tak kisah sangat pun (tapi dalam hati nie dah kepedihan tak dapat pegi RWMF). harap2 tahun depan dapat pegi la pulak.

oh ye, sebelum tibanya bulan puasa, korang dah ganti tak puasa yang tak berbayar lagi ituu?? eheheh. errr...tak kisah sapa2 pun tapi yang pastinya, korang kena buat puasa ganti dengan secepat yang mungkin yerr....ehehehe





nie menu untuk berbuka puasa pada hari pertama, terima kasih
buat rakan2 yang telah memasakkan untuk kami yang berpuasa. eheheh








enam housemates saya~ ehhehehe..
yang sorang lagi, fida,tak ada, sebab dia
balik kampung...
ehehhe




3 comments:

ciEk NiENa said...

saya da tukar link blog.. sila la singah yea..

http://bilasayamenjerit.blogspot.com/
tenkiu yea.. wif lurve, ciek niena :)

E.d.Y said...

alhamdulillah..rajin puasa..puasa ganti ek...hehe

e F a said...

edy: aah...ganti puasa da...ehehehe

cik niena: ptt la cari cam ssh...huhu

duit poket

Related Posts with Thumbnails