Monday, May 24, 2010

!!2 HaRi YaNG BesT!!

Hye all,
hujung minggu yang lepas korang g mana??
mesti dua hari tue tak cukup untuk korang kan??
sekurang2 dua hari tue sudah cukup untuk korang nak berehat,
nak jalan2....nak shopping...huhuhuu

aktiviti efa lak, efa ronda2 ngan mr. chenta efa...
huhuhu...bergambar sana dan sini..
memang kat tempat efa banyak tempat nak ronda2...
just each tempat tue,
quiet jauh2 la...
tapi efa nie suka jalan2...so, efa tak kisah laaa

ok, first day of the weekend....
efa pegi beach~~~
horraayyy~~~


Nie picture kat beach...huhuhu..tak banyak...malas nak upload banyak2..
oh ye, pastikan anda mencuci kaki anda dengan
sebersih2 nya
...ahahaha...




apabila anda berada d sarawak,
pastikan anda menemui patung2 ini...eheheh....
ini lah salah satu kaum etnik yang berada kat sini....




selamat pulang...pandulah dengan berhati2....
toleh kiri, toleh kanan...:P



hari yang indah d akhiri dengan RC!!!
laju giler kot...sampai efa pun tak berani nak mencuba...ehehehe




Hari yang kedua d hujung minggu~

wa....tak g mana2...juz jalan2 kat shopping complex...eheheh
nak cari apa yang best....ada sale tapi tak cukup budget...
arghh sedihhh...



Cun tak pakai spek ini...ehehhe...
tak beli pun....pergh....
nak nieee!!!!



tiba2 teringin nak makan steamboat lak..
eheheh...nasib baik datang awal..
leh ambik macam2 ....tak perlu nak rushing...eeheheheh




efa la yang masak.....kehkehkeh...
sedap kot....alahai sama je rasanya..
manissssss~~~~



my peberet okayyyyy~~~
ketam!!!!
pergh, siap mintak dua kali lagi dari waiter...
tak puas...nak lagi sebenarnya...tapi pedaassss~~
efa tak tahan makanan pedasss....sakit peutttt.....



my dessert of the day....ais krimm...
nyum2....
nie pun makan dua kali...
arghh...efa tak berjaya berdiet ok...
sedihhh..


OK....bye2...
nanti saya datang lagi...huhuhu


No comments:

duit poket

Related Posts with Thumbnails